Práci na jednotném vizuálním stylu máme rádi. Na začátku bývá často jen chaos, na konci pak řád — a zákazník pochopí, v čem vlastně síla profesionálně zpracované zakázky tkví. V nedávné době jsme se podíleli na úspěšné předvolební kampani Strany zelených do parlamentních a senátních voleb, vytvořili jsme loga pro tak rozdílné zákazníky, jako je na jedné straně aukční síň, na straně druhé charitativní organizace.

Výroční zprávy
Pravidelně zpracováváme výroční zprávy např. pro Vyšší odbornou školu publicistiky a pro Diakonii ECM. Zpracováváme i výroční zprávy jednorázové, ale opakovaná práce na výroční zprávě jedné organizace je zajímavou výzvou: jedinečnost se musí dobře skloubit s odlišitelností.

CI Teologické fakulty Jihočeské univerzity
Velkou zakázkou z poslední doby, kterou se podařilo dovést do úspěšného konce, bylo vytvoření redakčního i grafického manuálu pro Teologickou fakultu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Analyzovali jsme jejich roztříštěnou produkci, která často nenesla ani stopu vizuální informace, že k fakultě patří, sešli jsme se s týmem, který bude v budoucnu za přípravu publikací zodpovědný, a vytvořili manuál, který jde nad rámec běžného grafického manuálu: obsahuje totiž i důkladný popis sledu činností a kompetencí na cestě od rukopisu přes redakci po předání zakázky do tisku.